חדשות

תיאור התפקיד

ניהול אדמיניסטרטיבי של משרדי הרשות לרבות ניהול יומנים, תיאום פגישות, מענה לפניות טלפוניות, איוש עמדת קבלה, כתיבת פרוטוקולים וסיכומי פגישות, ביצוע סריקות תיוק וסיוע לענייני הרשות בהתאם להנחיות המנכ"ל.

כמו כן, אחריות על מערך הנהלת החשבונות של הרשות כולל ממשק חוזים ותשלומים עם ספקים ונותני שירותים, גבייה, הכנת משכורות, הכנת דיווחים ותשלומים לרשויות המס, הכנת דוחות פיננסיים שונים וסיוע לגזברית הרשות.

 

דרישות

  • "ראש גדול" ותודעת שירות גבוהה
  • מוסר עבודה גבוה
  • יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
  • יחסי אנוש ויכולת לעבודת צוות טובים
  • כושר ארגון ומשימתיות ברמה גבוהה
  • כושר הבעה בכתב ובעל פה.
  • היקף משרה - 100%.

 

תנאי סף

1. השכלה

א. מנהל/ת חשבונות ברמה 2 לפחות

ב. הסמכה של חשב/ת בכיר/ה מלשכת רו"ח

2. שליטה מלאה בתכנות אופיס (בדגש וורד ואקסל) ותוכנת הנהלת חשבונות.

3. יתרון לנסיון בתכנות "מלם שכר" ו"מטרופולינט"

4. ניסיון של 3 שנים לפחות בהנהלת חשבונות וחשבות שכר.

מקום העבודה: נווה זוהר (ים המלח)

כפיפות: מנכ"ל הרשות

 

יש לשלוח קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה ורשימת ממליצים (כולל פרטי קשר) עד יום ד' 22.11.2017, בשעה 12:00, כתובת למשלוח: shiri@dsda.org.il, או בפקס 08-6485049.

לפרטים נוספים: שירי בן שחר 08-6688876.

(המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד)

 

דב ליטבינוף

יו"ר הרשות