טיול בשישי: המקומות שאתם חייבים לבקר בהם!

You are currently viewing טיול בשישי: המקומות שאתם חייבים לבקר בהם!

יום שישי הוא יום של מנוחה. ביום זה רובינו מתכוננים לקראת סוף השבוע, ישנים עד מאוחר, עושים קניות, ואפילו יוצאים לטיול כיפי! בכך הופכים את הסופ"ש לחיובי ואנרגטי. הספירה של ימי השבוע עד יום שישי, מאפשרת תקווה עבור מי שהימים החופשיים של השבוע עושים לו טוב, תוך תכנון פעילות מושלמת עבור יום שישי. אבל איפה כדאי לבקר ביום החופשי שלכם? בילוי בים המלח יהיה מעולה! הנה מספר מסלולים בים המלח שכדאי להכיר:

בילוי וטבילה בים המלח

ים המלח נחשב עד לא מזמן לאחד המקומות היבשתיים הנמוכים בעולם והוא ממקום כ 3,500 מטרים מתחת לפני הים. הייחודיות של ים המלח הפכה אותו ליעד פופולארי עבור מבקרים. ים המלח מכיל מסלולי טיול מאתגרים, נופים יפים וים מלוח במיוחד שאפשר לצוף בו בכיף. אם אתם נוסעים לים המלח ביום שישי, חשוב לבדוק את זמני כניסת השבת, בעיקר אם עליכם להגיע לביתכם לפי כניסת השבת. הנסיעה אל המקום תערוך לפחות שעה מאזור המרכז או משאר אזורי הדרום והצפון – לכן כדאי לתכנן את הטיול בים המלח בצורה נכונה ומתוזמנת נכון.

טיול בנחל צאלים

נחל צאלים מספק מסלולי טיולים הסמוכים למעיינות ונחלים בהם ניתן לגלות טבע קסום! בנחל צאלים ונחל דרגה הסמוכים ליד המלח: ממתינים לכם מסלולי טיול בדרגות קושי קלות ונקודות מים נעימות וצוננות.

טיול בעין גדי ובוואדי קלט

עין גדי הסמוך לים המלח מהווה יעד נפלא לתצפית על בעלי חיים כמו עופות דורסים, יעלים ושפני סלע. במקום מצויות גם סלמנדרות שניתן לזהות בתוך בורות ונקיקים: מה שיבטיח טיול צהרים מושלם ומעניין. אם תרצו להגיע למנזרים באזור ים המלח, תוכלו לנווט את דרככם עד ואדי קלט בו מצויים מנזרים של נזירים מתבודדים בהם אפשר לבקר.

-טיול בשישי המקומות שאתם חייבים לבקר בהם

טיול ג'יפים בים המלח

אם אתם מתכננים יום מיוחד, תוכלו למצוא מספר חברות שמציעות טיולי ג'יפים באזור ים המלח. הטיולים מתקיימים בכול יום, כולל בימי שישי, בדרך כלל משעה 09:00 בבוקר עד 19:00 בערב. התאימו את הטיול והשעות לצרכים שלכם. טיול ג'יפים בים המלח יכלול מסלולי נסיעה יפים שיעברו בין נחל צאלים ובריכת צפירה, במצדה הסמוכה לים המלח, טיול בנחל דרגה ונחל המשרה. בכול יעד תתבצע עצירה לטיול מנוחה ואכילה. טיול כזה נחשב מומלץ במיוחד למשפחות וקבוצות.

טיול במצדה

רובינו יודעים שאי אפשר לבקר בים המלח מבלי לעצור במצדה. מצדה היא מבצר ענק שנמצא באזור מדבר יהודה בינות לים המלח. המבצר העתיק מצוי על צוק מבודד שמשקיף על נוף עוצר נשימה. הגובה של הצוק משמש מקום מקסים לטיול והתבודדות ומציע היסטוריה מעניינת שתספק לכם עובדות מדהימות על המלך הרודוס.

לסיכום, יום שישי שיתחיל בנסיעה לים המלח, טבילה במעיינות, סיורים רגליים בתצפיות וביקור באתרים מעניינים – יספק לכם סופ"ש אנרגטי ונעים ובילוי מושלם עם מי שאוהבים.