רשת בתי מלון – הגיע הזמן להתקדם! עוברים לשירות מרכזיה לעסק

  • מחבר:
  • קטגוריה:Blog
You are currently viewing רשת בתי מלון – הגיע הזמן להתקדם! עוברים לשירות מרכזיה לעסק

בתי מלון מהווים סוג עסקים דינאמי מאוד והם בוודאי מתקשרים מול גורמים רבים, בכל יום עבודה נתון. כיצד מנוהלת התקשורת הזו? התשובה לשאלה זו, היא בוודאי משמעותית מאוד, בכל הנוגע ליעילות תהליכים עסקיים אלה. שימוש בשירותי מרכזיה בענן, הוא פתרון מתקדם במיוחד לכך, אשר עשוי להיות הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

שירותי מרכזיה לעסקים, בתמצית

בשירותי מרכזיה בענן, הכוונה ל"מרכזיה וירטואלית" או "מרכזיית IP” בענן. IP הם ראשי התיבות Internet Protocol וטלפוניית IP, היא טלפוניה אשר מבוססת על פרוטוקול בשם VoIP (או Voice over IP). בפועל, זה אומר שהתקשורת מול המרכזייה מתבצעת דרך האינטרנט ובטכנולוגיות האינטרנט, בשונה משימוש במערכת הטלפוניה הרגילה. בעזרת שכירת שירות מרכזיה לעסק של Voicenter למשל, תוכלו להתחיל להשתמש ביכולות של מרכזיות אלה, תוך חיבור קל שלהן למערכות המחשוב והטלפון הפנימיות שלכם. המרכזיות מהוות למעשה אוסף כלי תקשורת או יכולו תקשורת שונות, אשר עובדות לחוד וגם ביחד. הכל בצורה אינטגרטיבית מאוד.

רכיבים עיקריים

כמה דוגמאות בולטות במיוחד למה ששירות מרכזיה בענן מציע, הן:

  • נתב שיחות מתקדם – Interactive Voice Response או IVR, שהוא מנגנון למענה אוטומטי לשיחות נכנסות.
  • שירות חייגן – שירות אשר מסייע לחייג אוטומטית לרשימת נמענים.
  • שיחות וועידה – ניהול מתקדם במיוחד, של הפעילות החשובה של שיחות וועידה.
  • הקלטת שיחות – יכולת קלה ונוחה להקליט שיחות במהירות.
  • ביצוע שיחות פנימיות בעסק בחינם – תכונה אשר מקלה ומוזילה עלויות.
  • הצפנת שיחות – יכולת טכנית של המערכת, אשר תפעל מאחורי הקלעים ותשפר את האבטחה.

אלה היו רק כמה דוגמאות בולטות. יש כמובן עוד, בהן שירותי מספור, פקס ולמעשה, כל מה שתצטרכו באופן שוטף בתקשורת.

 

 

התועלות העסקיות

  • ייעול רב – עסקים רבים מחפשים דרכים לייעל את פעילותם העסקית, לרבות באמצעות שימוש במערכות CRM. גם שירות מרכזייה לעסק יכולה לסייע בייעול תהליכים, והכוונה לתהליכים אשר קשורים לתקשורת הטלפוניה. אם תחשבו על זה, מדובר בתהליכים לא מעטים! יכולת לאסוף מידע רב מהמערכת, לנתח אותו ולהפיק מכך תובנות מעשיות שונות.
  • ניהול מידע מתקדם – יכולת קלה מאוד, לקבל מידע חיוני כגון פירוט שיחות.
  • קלות הפעלה – שירותים אלה, קלים למדי לתפעול שוטף. למשל ביצוע פעולות ניהול לשלוחות השונות.
  • חסכון במשאבים – מודל שירות הענן, חוסך לכם צורך להשקיע במשאבי חומרה ותוכנה פנימיים בעסק. בכל הנוגע למרכזיה בענן, הדבר מתבטא בחסכון ברכישה, התקנה, תחזוקה, שדרוג, עלויות חשמל ועוד, של מרכזיות תקשורת פיזיות.
  • גמישות בגישה – ניתן לגשת למרכזיות כאלה כעקרון מכל מקום ומכל מכשיר שמחובר לאינטרנט. כלומר, גם מנהל שנמצא בבית אחרי שעות העבודה, יכול לגשת כך מרחוק למערכת.
  • חיבור קל למערכות שונות – הפורמט הממוחשב של תקשורת כזו, מקל על חיבור המערכת למערכות אחרות בעסק. בין אם מערכות תוכנה כגון CRM או מערכות חומרה כמו סמארטפונים.
  • עושר אפשרויות – זו היא טכנולוגיה, אשר עשירה באפשרויות. הרבה יותר מהטלפוניה המסורתית הרגילה. בין השאר, היא מסוגלת להעביר לא רק קול, אלא גם תמונות, סרטוני ווידאו, מסרים מידיים ועוד.

עוד על Voicenter

חברת Voicenter מבססת את שירותי המרכזייה שלה על חמש חוות שרתים (Data Centers). חוות השרתים ממוקמות בישראל, באירופה, בארה"ב, בהונג-קונג ובאוסטרליה. תודות לפריסה גלובאלית רחבה זו, החברה מסוגלת לספק ללקוחותיה רציפות בפעילות ושרידות מיטבית. Voicenter מציעה גם כרטיס סים לטלפונים סלולאריים, אשר מספק להם את תכונות המרכזייה, ללא צורך בחיבור אינטרנט. היא גם מציעה ציוד תומך כגון טלפונים, אוזניות ונתבים.

לסיכום

לרשתות בתי מלון כדאי לקחת בחשבון את התועלות של מרכזיות מסוג זה ולשקול לנצל זאת לטובתן.